IMPORTANT!


For Ready Stock, all orders will be processed and sent out within 7 working days after payment received (not include weekend & public holiday). TQ, Happy Shopping! :)

Followers

Monday 30 May 2011

Perkara Yang Perlu Anda Tahu

Salam untuk semua my lovely customer. Di sini kami nak bagitahu satu dua perkara. Untuk makluman semua untuk PRE-ORDER BATCH 2 yang majoritinya skirt & jacket, barangan tersebut kami ambil directly from supplier dekat China. So minta maaf andai terlewat sedikit. Before ni kami penah order dan hampir 2 bulan juga baru sampai. Disebab kan hal ini kami tidak lagi mengambil order untuk skirt & jacket untuk pre-order batch yang seterusnya. Kami cuma open pre-order untuk baju-baju sahaja sebab semua stock kami ambil dari supplier dekat Malaysia. Supplier yang dekat Malaysia ni banyak agent-agent dia so boleh order in-bulk dari Korea or China dan stock akan sampai cepat. Dengan kata lain untuk pre-order batch 3, 4, 5, 6 dan seterusnya, stock akan sampai paling cepat dalam masa 7 hari & paling lewat 14 hari. 

Diharap segala pertanyaan, keraguan, dan ketidakpuasan hati boleh lah menghantarkan email di daisy.collection88@gmail.com. Kami berusaha memberikan yang terbaik untuk anda. Terima kasih atas sokongan anda yang berterusan :)

No comments:

Post a Comment

PLEASE CLICK OLDER POST FOR MORE DESIGN, TQ :)